Sektörler

Satış Yönetimi

 

Kâr amacı güden her işletmenin temel hedefi satışlarını artırmaktır. Hedef müşteri kitleme nasıl ulaşabilirim, satış fırsatları nasıl yaratabilirim ve mevcut müşterilerimde nasıl sadakat oluşturabilirim gibi soruların yanıtları, veritabanları ve bu veritabanları üzerinde yapılacak analitik çalışmalar ile bulunabilir. Örneğin, gerek bireysel, gerekse ticari müşterilere yönelik güncel teknolojiler kullanılarak yapılan hedefleme çalışmaları, artık bankacılık sektöründen perakende sektörüne kadar vazgeçilmez uygulamalardır. Bu çalışmaların temelinde veritabanları ve analitik yatmaktadır. Çağrı merkezleri, gelişmiş mobil cihaz teknolojileri, analitik yazılımlar hatta biyometrik uzmanlık satış ve pazarlama tekniklerinin araçlarıdır.

 

Ülkemizde de satış ve pazarlama konusunda gelişmiş teknolojiler Ticari ve Finansal Bilgi Derneği üyeleri tarafından kullanılmakta, her türlü işletmenin satış ve pazarlama faaliyetlerine destek sağlanmaktadır.

 

© 2015 Ticari ve Finansal Bilgi Derneği. Tüm hakları saklıdır.